tisdag 25 september 2012

Sorg i besticklådan...

I eftermiddag hade jag en smärre datakrasch. Räddade alla min bilder som inte hade hunnit överföras till någon av mina externa hårddiskar (nu är detta gjort). Däremot så försvann de två nya kapitlen jag skrev i natt om den lilla osthyveln. Puts väck trots att de var sparade efter konstens alla regler.
Nåväl det blir bara att vänta tills  ny inspiration återvänder i skallen på pappa B.

Idag träffade jag en av Ivan den förskräckliges goda vänner. En glad och trevlig kille som heter Lars. Han kommer nu att ingå i mitt projekt "Operation 30". Det är alltid roligt när kemin stämmer redan vid första ögonkasten och handslaget, det gjorde det idag. Kul med en ny bekantskap och dessutom en musikalisk snubbe som lirar på högsta nivå. Jäkligt imponerande, lyssnade lite på hans FB.sida. Det är annat än mig som bara kan sätta på och stänga av en radio.
Förmodligen så drar "Operation 30" igång redan på fredag och det kanske, jag säger bara kanske så kommer detta att redovisas här lite då och då hos pappa B. Den som lever får se....
Nu sätter jag mig och deppar en stund över de två förlorade sagokapitlen..
pappa B

Inga kommentarer: