söndag 7 oktober 2012

Att söka är inte det lättaste...

Hur många gånger tror ni inte att det osat svavel inne i min lilla klädskrubb, där jag sitter och knappar på min dator. Detta sker oftast då det gäller att hitta olika vägar ut i världen för min blogg. Eller det kanske viktigaste att fler skall hitta min. Det är ett evigt klickande både hit och dit innan man får ordning på detta och hur vet man att det kommer att ge resultat?
Igår fick jag lösningen av en god vän till en av mina vänner. Hon gav mig tipset som genast kommer att underlätt mitt eviga knappande och snurrande ute i etern för att få ut min blog till så många som möjligt. det är ju alltid roligt med många läsare även om de flesta säger att de bryr sig inte. Vem tusan skriver de då för? Jag vill ut i hela världen till så många som möjligt och nu kanske jag har hittat lösningen eller i alla fall en genväg till detta.
Läs mer om sökmotoroptimering här, så slipper du samma problem som jag hade tidigare. Smart och lätt som en plätt. Detta skall jag börja testa redan i morgon. På den här sidan finns massor av goda tips och lösningar på hor pappa B skall få ut sitt svammel på fler platser än Syoruman och Vinkelboda.
pappa B

Inga kommentarer: