söndag 7 oktober 2012

Sjövik, Nödinge och gymmet...allt på en gång!

Ibland är det trångt om både tid och plats. Kanske inte lika tajt som fiskarna på bilden, men ändå. Ibland skulle jag önska att klockan kunde gå ett par varv extra. Speciellt de dagar då tidsoptimisten knackar på hos pappa B. Idag till exempel är en sådan dag. För det första har jag sovit på tok för länge (kvinnan min automatiska väckarklocka är borta). Nu skall jag dra iväg upp till Sjövik för att hälsa på en gammal polare som just flyttat dit, skall sedan köra junior till ett kalas i Nödinge och så skall jag ut och promenera med Lars + ett tufft pass på gymmet. däremellan skall jag laga lite mat, försöka få i mig detta och så är det vissa sysslor i hemmet som är utlovade att genomföras ungefär i stil med Povel Ramels -Det är måndag morron, å mitt huvud känns så tungt!
Hej vad det går, utförlig rapport om hur jag lyckas sy ihop detta kommer under dygnet. Hej på en stund.
pappa B

"Mödom, ungdom och tid kommer aldrig igen"

Inga kommentarer: