torsdag 18 oktober 2012



 Det var lugna puckar nere på Sportlife i går kväll. Här har Lars och jag just kommit tillbaka efter promenaden och tar oss en kopp kaffe innan vi går ner i källaren för fortsatt träning Hela syskonskaran "Bus" utom store bror, stora syster fanns på plats bakom disken.

Idag var vi på Backaplan och tränade. Kanongym,stort ,luftigt och bra maskiner + trevlig personal som vanligt. Här trivdes både "Ivan den förskräcklige" och pappa B. Vi gjorde bara ett kort pass då jag kände mig lite sliten, Ivcan däremot han trampade iväg 3 kilometer längre på testcykeln än mig så nu går han med näbben i vädret hela nästa vecka.

Lilla Malin hon gav sandsäcken en rejäl fight både med krokar, rak höger och en rejäl spark då och då. Här skall inte några figurer komma och mopsa upp sig för då jäklar åker de på pumpen, den saken är klar.
Riktigt rediger var han när jag gav honom en hantel för att ta en bild, men.... när jag berättade att den vägde 25 kilo då tappade han greppet. Tack och lov fick han ordning på armar och ben och tag i hanteln med bägge händerna, annars hade han varit plattfot numera.

Jag drog till Sjövik och hälsade på en gammal god vän ute i hans sommarstuga. En go gubbe med massor av äventyr i bagaget. När det blir is på sjöb då kommer pappa B att sitta ute på isen och pimpla och så får Lennart bjuda på svart kaffe när jag börjar frysa om fötterna. Garanterat finns här gott om fin abborre som simmar runt vassen.



Inga kommentarer: