måndag 7 januari 2013

Nu börjar allvaret igen..

Risgrynsgröt, skinka, syltor och knäck...nu är julfrosseriet väck! Idag börjar det verkliga livet igen. Trollen har en extra dag take off och skall inte ut i hetluften förrän i morgon. Kvinnan är på plats på jobbet och jag laddar till tusen för lite seniorgympa idag. Men....jag skall ligga lite lågt, tänker mest filma vår lilla Nathalie så att jag har henne på bild för det är guld värt. Stefan, Pia (om hon återvänt från den stora ön) och Ivan kommer att få ge järnet tillsammans med de andra friska gubbarna och käringarna nere på Stig Center...

Fick en sammanställning på min sömn idag och det ser ju inte helt kört ut måste jag säga. Har försökt ta mig i kragen och krupit mot sovrummet lite tidigare än vanligt de sista fem kvällarna och nu får jag bekräftat att min sömn ligger på ca.70% vilket måste anses som ganska skapligt då det gäller mig. Målet är nog att komma upp till 85% då tror jag att jag ligger på min max procent, vi får väl se över en månads testande.

Jag hoppas att ni har haft en riktigt skön helg med allt vad detta innebär. Själv har det varit perfekt med att ha haft gumman hemma så här många dagar, inte minst för henne själv då hon har fått ladda sina batterier .lite extra, även om hon hittar på mycket jobb att göra hör hemma givetvis. Som även drabbat mig...hm!
Skall försöka vara lite flitigare med att sända radio då det faktiskt är en hel del som undrar varför min skorriga norrländska har tystnat. Inte ett enda litet inlägg under hela jul- och nyårshelgen. Jag lovar jag skall skärpa till mig och försöka sätta mig med lurarna och micken på inne i skrubben...tummis!
pappa B

"Den råd lyder är vis"

1 kommentar:

Miro sa...

Vad jag vet har jag aldrig satt min fot i Stig Center, men tack för omtanken.

/FriskaGubbarna crew