tisdag 5 februari 2013

God morgon, klockan är nu 00.38

Ja just det, den här gubben har inte gått och lagt sig ännu, men är på god väg. Jag har bara 2 meter in till sovrummet från garderoben så det är bara ett litet skutt så ligger jag i bingen.
Fick för mig att jag skulle skriva och lägga in lite bilder från Istanbul här när dagen har kommit lite längre. Vad tror ni om detta? Kan det vara något att surra om, mina dagar i Istanbul?
Den före detta huvudstaden har så förbaskat mycket att bjuda på så det kanske är intressant? Vem vet du kanske blir sugen på att åka dit i sommar. Här möts många olika kulturer nästan som hos oss här i Angered. Jag förmodar att det var därför jag trivdes så bra bland kebab, moskéer och fiskande ynglingar och gubbar. Det glada folket, fantastiska byggnader och så vattnet och broarna...Vad tror ni, kikar ni in och hänger med på trippen?
Jag chansar och kommer att dra igång när klockan blivit runt 11 längre fram idag. Nu kryper jag ner under täcket, natti på er alla nattugglor och godmorgon ni som har vett att gå och lägga er i tid.
pappa B

Inga kommentarer: