torsdag 7 februari 2013

ICAs bacon rena skräpet!

Vi handlar nästan allt här hos ICA i Angered. En mycket trevlig butik med bra sortiment och verkligt trevlig personal. Allt är faktiskt riktigt bra i stora drag. Men..för varje gång jag handlat min favorit mat - bacon- så blir jag lika besviken. Snålheten bedrar visheten heter det ju och detta är en sanning med modifikation. Jag snikar mig på tre kronor och vad får jag för detta. Jo tre paket med super super tunna fläskslamsor som knappt går att steka. Men nu är det kört. Nu blir det Tulip eller Scan i fortsättningen och det billiga baconfläsket från ICA får ligga där trots sina 26.95 per förpackning.
pappa B

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du bäste kusin...
snålheten bedrar visheten.
Lär dig och gör som mig.
Jag har alltid kört med Tulip.
Är som kvinnor...
det bästa är gott nog Hi..Hi..
Ha en bra kväll och natt...
hoppas du drömmer om tulip inatt.
Kusin B.