fredag 1 februari 2013

Idag rök det kcal ur öronen till och med...

Ivan den förskräcklige hade ställt in sig på ett lätt och snabbt pass idag. Tji fick han, det hade inte jag. Först 30 minuter Crosstrainer/Cardio, sedan 30 minuter tungt med hantlarna. 5 minuters vila och så på maskinerna, 4 x 10 reps och tungt. När vi drog sista Latsdraget och var klara så tittade Ivan på mig med stora ögon och sa; -Nu tror jag att tarmarna kommer upp ur mun, sen satte han sig ner. Vi har garanterat träningsvärk i morgon, två timmar tung träning på gamla gubbar det kan nog vara nog så häftigt...

Märker ni att gaffeln ligger fel?
Men de unga tjejerna skulle ni se, jäklar att det är fart på dem och så de stora grabbarna som lyfter så att håret reser sig på oss gubbar. Två söta tvillingar som är så lika att man tror att man ser dubbelt. Skall fjäska lite med dom så att jag får dem framför kameran. Får väl lägga ut en trevare hos mamma kan jag tänka mig.
Dagens lunch kommer här, gott som tusan med en Krakowkorv 92% kött och lite polska kryddor som krullar håret. Då slipper man permanenta sig. En mix med  brytbönor, en liten ynklig potatis, en hel gul lök, senap och majonäs och mina små tomater. Kranvatten och en liten trudelutt, sedan var det klart.

Nu skall jag synda framför TV:n och imorgon blir det storlir på travet. Håll i hattarna och gör allt som jag skulle göra fast gör det två gånger istället....
pappa B

"Tankar är tullfria"

Inga kommentarer: