tisdag 26 februari 2013

Nu satsar Västtrafik på ny service då den gamla tagit slut...

Expresso Italiano - alltid nyrostat, det är Västtrafiks nya slogan.
...den senaste given från Västtrafik i kampen om att behålla sina resenärer är att man kommer att bjuda på Expresso Italiano - alltid Nyrostat. Huruvida man får kaffet ombord eller om man måste göra ett besök ute i vagnhallarna det förtäljer inte ryktet.

Den här dagen har rullat på i normal takt och jag har struntat i min träning. Kommer att gå och ställa mig i skamvrån innan jag somnar i kväll. Var bara lat, ides inte gå ner i källaren utan fuskade en dag extra den här veckan. Nåväl, i morgon får jag bekänna färg då blir det ispromenad med skryllan på ryggen och isborren på axeln.
"Länsman" laddar för fullt och hämtar upp mig runt 09.30 för vidaretransport ut på Mjörn. Nu får abborrarna passa sig det vill jag lova, och katterna med om det vill sig riktigt illa...Ingen av oss kanske får fisk?
pappaB

Inga kommentarer: