onsdag 6 februari 2013

Visst ser det trevligt ut!

Jag funderar på om jag skulle hämta mammorna till de som kastade äggen på vårt fönster så att de kunde putsa lite. Men jag förmodar att det inte skulle lyckas.
Deras små pojkar gör ju inte några ofog, det är synd om dem för de kommer från svåra förhållande och bör förlåtas. De trivs inte med sin tillvaro i det svenska samhället det är därför de bråkar och ställer till det för andra. OK grabbar, jag förlåter er, men fan tar er om ni gör detta en gång till. Tre gånger det är nog. Det klarar den här gubben, sen smäller det.
Jag putsar fönstren själv, även om det är onödigt jobb och inte speciellt trevligt heller. Ägg sitter ganska hårt på glasrutan skall ni veta. Testa gärna och kasta ett par tre stycken på mammas ruta därhemma så fattar ni...

Idag hade en av mina vänner, Jonas Larsryd lagt ut en helt fantastiskt fin teckning på fejjan. Du blir vad du äter- och visst tusan är det så. Kommer aldrig mer att kolla på hamburgerkedjornas annonskampanjer med risk för att man aldrig blir av med wirrekaggen. Kolla så bra och kopiera den här och klistra fast den på ytterdörren, kylskåpet och i taket över sängen inne i sovrummet.

Nu blir det gym för hela slanten, lätt pass för mig idag, bara lite crosstrainer och lite lätta hantlar. På fredag däremot blir det ett riktigt mördarpass det lovar jag. Tänker ha trä ningsvärk hela helgen så slipper jag göra något här hemma...
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dessa jävla "kulturberikare", vrid örat av dom nästa gång. Hälsn Järnberg

Anonym sa...

Kan du inte sikta med paintbol på dem!

mw