söndag 10 mars 2013

Bra jobbat på distansen Jönsson...

Du kan glida ner till lyan i Davos med rak rygg Emil, du är Sveriges bästa skidåkare i år och tag med dig lilla fästemöa Haag och Johan Olsson och hans familj på en liten vinrunda i byn. Resten av den svenska truppen skall nog börja tänka på både teknik, taktik och temperament till nästa säsong. Lägg sommarlägret i den kommande OS-byn.
Jag har missat kyrkan idag men det kan kvitta, jag lär lär väl komma dit den dagen jag släpper min sista fis ändå, oavsett om jag vill eller ej.
Solen skiner och det ser otroligt fint ut så länge man sitter inomhus. Tar man ett steg utanför ytterdörren så nyper vinden till i kran på dig som bara den, så jag sitter inomhus, resten av den här vilodagen. I morgon är det äntligen måndag, veckans bästa dag och då blir det mer fart på fläsket.
Nu lämnar jag er i lugn och ro under ett par timmar så kanske vi syns och hörs under morgondagen. Skall nu ge mig på att sätta upp en rullgardin inne i flickans rum. Någonting som jag hatar, vet att jag inte klarar av men jag gör de ändå.
pappa B

Inga kommentarer: