torsdag 7 mars 2013

Sååå...ni trodde inte att jag skulle få in något inlägg idag va?

..jo men se det fick jag allt. Den värsta stormen efter begravningen av -Sveriges gladaste man. har bedarrat och livet börjar bli lika trist som vanligt. Träning och hälsosam mat har kombinerats med rött vin och god wirre, kalas med goda vänner, tårta, små starka korvar och en massa annan slask har intagits och svullnaden är märkbar. Men vem fan bryr sig? -Det ska va gôtt att leva annars kan de kvetta!
Igår fyllde min käresta år och jag bjöd på middag när hon kom hem från jobbet. Startade upp med hummer och några röda rosor. Sedan blev det tyngre grejer, det skall ni ha klart för er..
Camilla har namnsdag idag. Ni är runt 34.400 men bara 5.500 har namnet som tilltalsnamn. Jag känner nog hundra av dem jag. Grattis från  Gnällspiken från norr!
De 7 mars1274 släppte den romerska katolska kyrkans främste teolog Thomas ab Aquino sin sista fjärt och korsade sia armar över bröstet och dånade av.
Den 7 mars 1935 dömdes Tor Modén och Vilhelm Hagberg att betala 75 kronor för att de varit för roliga vid en mattiné i Sportpalatset på juldagen Hur fan kunde då detta hända den 7 mars?
God natt alla gluttare!
pappa B

Inga kommentarer: