torsdag 14 mars 2013

Vintern har kommit tillbaka!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha..ha.. redan vaken efter 9.00 på dagen ...
då har kusin B avverkat halva dagen!

Kallar du lite snöstänk på taket for vinter???
Då tror jag allt din hjärna slinter.
Men fortsätt att vara Glad
som jag Ler Stooooort.
Kusin B.

Anonym sa...

Det är denna snö som tar bort den gamla snön

pappa B sa...

Ha ha ha du är svammlig du käre kusin. Hoppa med i stallet istället för att sitta och kvittra där uppe i ditt grådaskiga Boden :) Fegis!
Eller jag kanske skall tala med lilla Karin för jag glömde ju bort att du kallas för "Lille Fridolf" där uppe i avkroken.

Anonym sa...

Fel igen...
Du vet nog vem som bestämmer över sig själv än!
Jag har samma näbb som du...
där sätter sig ingen ännu.
Men mindre mun jag har...
än vad du min kusin har.
Som du vet så gillar inte alla kvinnor hästar...
men rider gör dom ändå...
men inte på hästar som i ett stall står.
Ha en skön fortsättning på dagen.
Kusin B.