torsdag 9 maj 2013

80-tals drag på Park Lane..



Kärt återseende blev det när modellerna Noomi, Susanne och puman, Alexandra
dök upp. Kompisen Peo tog bilden.



Det blev fullt pådrag både bland de sittande gästerna och de som tog tillfället i akt att svänga loss på dansgolvet när Gregg Reed och hans DJ-kollegor satta snurr på skivtallrikarna på Park Lane. Som det sig bör när det står coola gubbar bakom tallrikarna så svängde det rejält på golvet och i hela lokalen. Jag träffade givetvis några av mina modeller från den tiden då Gregg annordade Miss City-tävlingar runt om i landet.

Han får verkligen publiken med sig. När Gregg tar mikken och öser på. Musikshow av högsta klass och hena det goa gänget av gamla DJs fanns på plats för att låta skivorna snurra tills i dag. Man körde även en kort modeshow där Panos snygga strandkläder visade upp av läckra damer.

Nu får bilderna berätta lite





Det fanns mycket vackert att titta på och det droppade in nya ansikten under hela kvällen.
Jag hemforslades i fin form av Peo som bara drack kaffe och CocaCola. Nu tänker jag smyga mig ner i bingen. Ungkarl och speleman då kvinnan och tösen är i Stockholm och har sett One Directions, grabben är borta och LANAR och gubben kan göra precis som han vill. Och mina vänner jag lovar, tänker inte stiga upp klockan 06.00 som jag normalt brukar göra. Nej fan heller i natt sover jag nog ända fram till klocka 8.
Om allt går som jag hoppas så syns vi på samma plats fast tidigare i morgon. Mys!
pappa B

Inga kommentarer: