fredag 31 maj 2013

Det här min stil..fan om man varit 50 år yngre!

Det här gillar jag. Tycker att dessa grabbar och tjejer som vågar visa attityd, vågar vara vad de känner för och dessutom skiter i det normala är en grupp avundsvärda människor i vårt samhälle. De skiter i systemet helt enkelt och hade inte jag fyllt år så förbannat många gånger så hade jag varit punkare jag med. Dessutom gillar jag deras musik också. Ni skall veta att varje gång jag ser en böna med morotsfärgad kalufs eller en snubbe med neongrön tagg på huvudet så ler jag och tänker i samma veva, - Hur fan mår dom?. Förmodligen bättre än mig där jag hasar fram i mina gubbabyxor och en T-tröja med fjantigt mönster på bröstet. Jag skulle nog ha blivit en bra punkare jag, men var för feg för att bli Sveriges första. Jag vek av lite åt sidan och blev halvnormal i stället. Detta ångrar jag många gånger om året skall ni veta.

Idag blir det en stillsam dag utan större åthävor. Skall fundera på hur jag tror att det kommer att gå i lopp 4 i helgens V75. Har du några heta stalltips så berätta detta för mig-
pappa B

2 kommentarer:

Erika sa...

Hej! Länge sedan jag var här. Men jag har mer eller mindre slutat blogga. Livet har haft och har ännu så många hemska överraskningar på både nedgång och annat. Men det var inte det jag skulle skriva om, utan det du har som inlägg.

Säger som du och har tänkt det mer än en gång, tänk om man kunde raderar en del siffror, då skulle jag har rastaflätor eller dreadlocks,trasiga jeans (har jag nu också men lite mer stilriktigt så sett. Jag det finns mycket jag skulle vilja om åldern vore en annan. Sinnelaget är fortfarande 25 det blir aldrig något mer. Stagnerar är inte min stil alls bara för att åldern skjuter i höjden.Det får andra står för som tycker man skall mossa till sig i en viss ålder.

Kram och har en nice helg!

pappa B sa...

Kul att se dig igen Erika. Du får inte sluta blogga, upp med hakan på på´t igen :)
Visst känns det skönt att känna sig som 25 när man ser en del zoombier i ens egen ålder hasa sig förbi ute på stan :)
Kram tillbaka och ha en underbart fin sommar.