onsdag 5 juni 2013

Ny tjej på gymmet, då hoppade Asterix upp från plastsoffan..


När Sara dök upp bakom disken då blev det fart på gubbaskrället. Ny snygging checkade in oss idag. Ja inte jag för mitt kort har jag fryst i två månader. Förmodligen får vi bara låna Sara lite tillfälligt och snart har vi muskelknutten Magnus tillbaka igen..Men "Asterix" han fick fart på hela kroppen och var genast framme för att berätta en fräckis för den nästan lite förskrämda Sara....
Fast vi har ju våra små pärlor Hanna och Linda och de går inte av för hackor skall ni veta.

Är så less på alla sprakande färger just nu så helst vill jag återgå till den svart/vita epoken i mitt liv. På den tiden var det tal om fotografering/mörkrumsarbete och hantverk. Dagens vykortsknäppande står mig upp i halsen. Jag köpte en liten blomma till gumman på Mors Dag -våreld- heter den visst i folkmun. Den tog jag en bild på idag men jag plockade bort alla färger utom rött, då blev det mycket finare. Den ger jag till alla tjejer på gymmet idag. Lille Christoffer, Dejan och min kamrat PeO, Kent, Dollar och prins of Dubai får också vara med på blomman. pappa B

"Omväxling förnöjer sa fan, målade svansen grön"

Inga kommentarer: