onsdag 3 juli 2013

Noomi framför kameran igen...än kan damen


Ränderna går aldrig ur, det säger man om zebran i våra svenska djurparker. Agerandet framför kameran går aldrig ur hos en modell heller. Visst, det tog några knäpp och lite spydigheter från mig innan Noomi kom loss. Men då small det bara till. Det syns direkt när hon slappnar av, börja agera och igår, två barn senare och en del av livet förbrukat så visade den lilla loppan återigen att det finns mycket krut och liv kvar att bjussa på framför en kamera. Hon gled in i rollen och jag kunde bara koncentrera mig på själva bilden. Hon skötte jobbet framför kameran.

Vi jagade regnet, men det försvann innan vi han stanna bilen. Det försvann lika fort som det kom och vi hade siktat in oss på blöta bilder med rinnande mascara och en rå attityd. Det blev bara soligare och soligare och då var det bara att ladda om. Vi åkte en bit efter vägen till Marstrand men inte ända fram till kaoset vi seglingarna.

Jag blev väldigt glad när jag träffade Noomi och Susanne två av mina tidigare modeller, två Miss Citytjejer i sin fullaste prakt, på REMEMBERS fest på Park Lane i våras. Ett riktigt partaj ordnat av stans gamla DJs med Mr Gregg Reed i spetsen.
Nu blir det en ny fest, i kväll nere på båten Göta-Petter som ligger vid kaj bakom barken Viking. Gillar du 70 -80-tals musik då skall du absolut bege dig dit mellan klockan 17-20 då man kör sitt första After Work/After Beach partaj. Tung musik, lätta människor och en båt som har allting!
pappa B

"Det är värst med pottan, sa gubben när gumman föll genom sängbotten"

Inga kommentarer: