tisdag 3 september 2013

Måste visa Ingo vad jag äter, han blir orolig annars ....

Bäst att fort som tusan kasta in en bild på dagens intag till lunch. En gul lök 150 gr falukorv (Enebackens inköpt på Lidl, bästa korven) soyabönor och stuvad spenat, hade ingen grädde kvar hemma så det fick bli mjölk. Inte lika gott men ok. Så där jag min vän där uppe i Alingsås nu ser du att jag inte slarvar med maten. En som sitter och morrar och ondgör sig över detta är greven Vilgot von Axelklaff uppe i Hudiksvall. Förmodar att han spatserar runt sina ägor och slår med spatserkäppen på stövlarna, som grevarna brukade göra när seklet var ungt.
Pigg och alert skall jag nu försöka göra lite nytta, hur ända in i hundan detta skall gå till. Håll ut mina vänner jag kommer snart igen
pappa B

Inga kommentarer: