torsdag 21 november 2013

Dagens lunch och veckans garv...

Färdiglunch i toppklass blev jag bjuden på idag. Det var fiskhandlaren i Gråbo, Benny som äger Sjöbodens Fisk som ropade fast mig och tyckte att jag skulle äta en räksallad till lunch. Räkor är aldrig fel och är de dessutom färska och nyskalade så tackar inte den här gubbtjyven nej tack.
sagt och gjort jag mölade i mig en fantastiskt god räksallad och mr som en en prins....
Idag är det träningsfritt tror jag om det inte blir ett kort pass i kväll, bara för att djävlas lite med musklerna, de små som finns...


Innan jag åkte från Gråbo så körde jag en sväng runt i byn och kolla vilken fantastisk skylt jag hittade på vägen. Här kan man stanna till och utföra vissa konster om man känner för detta. Papperskorg mod. soptunna finns på platsen så det är bara att ruska på. Nu är väl andemeningen den att man skall parkera bilen och gå in och käka Thaimat, men håll med om att den är ganska rolig ändå, om man har vild fantasi som jag i alla fall...
pappa B

Inga kommentarer: