torsdag 9 januari 2014

Heja Marie Sönnerbro på kurera.se! Tack Jerry för länken!

Här är damen som berättar att mer sex gör människan i bättre form. Tyvärr så är det endast vi gubbar som har fattat detta. Om kvinnorna som ofta drabbas av trötthet och huvudvärk när de närmar sig sovrummet eller på annat sätt märker att vi gubbar börjar andars häftigare och blir lite krokiga i ryggen, de har inte en susning att det är dags för lite nytt livselexir.
Nu tycker jag att samtliga mina läsarinnor, och världens övriga kvinnor, går in på den här länken. Läser begrundar, skriver ut och hänger upp på en bra och synlig plats i hemmet. In med er och läs nu på en gång så kanske allt löser sig när gubben eller gumman kommer hem. Tack min vän Jerry för att du är så uppmärksam och följer med i världens svängningar, det glädjer mig.

www.kurera.se

Bli en piggare människa pippa mera, sänk blodtrycket, öka välmåendet och förnya världen! Hoppas nu att alla världens kvinnor tar åt sig detta och slänger bort alla kemiska värktabletter och tar sig ett litet nyp i stället. Tänk samtidigt vad många glosögda lyckliga karlar det skulle promenera runt här i världen. Alltid beredd på lite livsförbättrande åtgärder. Själv skall jag inhandla ett förråd av Ginko Bilboa (Det är inget Engelskt fotbollslag utan en växt) Ashwagandha och några burkar Maca, sen skall det köras av bara fan...Om en kombination av dessa piller gör att man får vingar och en hållbar mast som heter duga det återstå att se. I värsta fall stannar väl pumpen och det blir dags för krematoriet.
Då kan inskriptionen på urnan bli, "Han dog med flaggan i topp!"
pappa B

Inga kommentarer: