tisdag 28 januari 2014

Inställd träning suger...

Känner mig i så pass usel form idag att jag ställer in mitt träningspass i morgon. Vågar inte chansa och åka på någon extra lång förkylning utan lyssanar för en gång skull på kroppens signaler, brukar vara dålig på detta men nu känner jag att det får bli så. Både Ivan den försökräcklige och Dir J har kännt sig dassiga så vi blir sittandes och uggla i morgon, förmodligen alla tre. Men men salongerna på gymmet finns kvar så det är ingen fara på taket.

Har ni hört att Somalien kommer att deltaga med ettbandylag under OS i Sotji. Bland de nio natuoner som spelar i grupp B återfinns Somalien. Laget bor, tränar och lever i Sverige, men de representerar Somalien i OS. Premiärmatchen kommer att spelas mot Tyskland på Zenitstadion i den sibiriska staden Irkutsk. Lägger ut en liten fråga här på bloggen. Kommer somalien att vinna någon match? Kom med dina tips så får vi se vad som händer när lekarna är slut. D
en som vinner kanske får ett träningspass med laget, vem vet?


Förstår nu varför Edvard Munk, den norske konstnären som målade det berömda skriet gjorde detta. Kolla in hans sovrum. Tänk er en vinterkväll då veden tar slut och fjädrarna i madrassen sprätter upp genom madrassen. Tycker faktiskt lite synd om gubben som levde så här och blev multimiljonär när han släppte sin sista fis. Han inte ens med att köpa sig en flaska konjak...

Det är lite synd att så många konstnärer plötsligt faller folket i smaken när de dör och på så vis aldrig får njuta av segerns sötma. Fast det är ju likadant med fotografer så ni som har några av mina bilder i era gömmor, var rädda om dem, vem vet jag kanske blir erkänd den dag jag ligger där med röven i vädret.
pappa B

Inga kommentarer: