söndag 19 januari 2014

Nu är det söndag igen hej vad det rullar på!

Kan ni tänka er att det snart har försvunnit en vecka till från era liv. 7 dagar och nätter det är ganska mycket det.
Jag har skadat mitt högra knä, det är inte bra. Får ligga lågt på gymmet och satsa på kaggen och armarna istället tills skånken blir ok igen. Hoppas att det snart går över och att det inte är någonting på insidan som krånglar nu igen.

Jag vet inte varför jag sitter här och knappar om helt ovidkommande saker, men jag kan inte sova och det är ju inte speciellt kul att ligga och glo i taket inne i sovrummet. Borde ligga nere i Spanien vid det här laget, men det har gått grus i makineriet så jag får dras med lite kalla vindar ett tag till...

Greven uppe i Aimotjokk han har dragit på sig skoteroverallen och hundskinnsmössan och traskat ut i minusgraderna för att få lite frisk luft. Hårda killar mina kompisar hemma i norr. Jag håller på att frysa röven av mig när det blir -5 här nere i Gbg, har blivit en riktig vekling efter alla år i dimman. Uppe i Sauka har Gunnar Kourak nästan -40 men han gnäller inte för det.

Må hända att ag kommer smygande in hit senare idag, vi får väl se.
pappa B

Inga kommentarer: