lördag 15 februari 2014

Konkurrerar med apoteket..

På ett litet soffbordd nära massagefåtöljen har jag laddat upp med piller och hostmedicin. Där jag hade trott att det skulle stå några burkar öl, lite små korvar och annat smaskigt unde OS-veckorna där ser det nu ut som den bricka sjuksköterskorna kommer insvävande med när man ligger på förvar.
Nåväl det är bara att göra som farbror doktorn säger och stoppa i sig kemikalierna och hoppas på det bästa.

Han stoppa in huvudet och tjingelinga på Linda, ta en kopp kaffe med Mr Smith, Kent Koffein och hans trevliga fru innan jag segade mig vidare hem till massagefåtöljen.
Får nu se hur länge det tar innan vänsterarmen är intakt igen och jag får väl träna högerarmen under tiden som vänstern läker. Fast då kanske kommer att se väldigt rolig ut i framtiden, nåväl det gör jag ju redan så skit samma!
pappaB

Inga kommentarer: