måndag 3 mars 2014

Semla och kaffe gjorde susen...

Idag föll jag för frestenslen. Kände att jag måste stoppa näsan utanför dörren även om jag egentigen skulle sitta i massagefåtöljen och käka halstabletter och fräsa ur näsan. Men...jag tog en sakteliga promenad ner till centrum och där small det när jag plötsligt såg väldugt lockande semlor på ett aft inne på Liba.
Jag stegade in och syndade och mådde faktiskt mycket bättre efter detta.

idag har jag blivit legitimerad distributör för Herbalife och kommer i fortsättningen bara att köra med deras sportprogram under min trän ing och livet i övreigt. Har bara fått goda rekomendationer om deras varor och kommer därför att stoppa i mig dessa själv. Givetvis hoppas jag att några fler kan haka på och i framtiden kommer jag säkert att starta upp en motions/träningsgrupp för gubbar och gummor 65+ -Glada gamänger- är ju ett passande namn. Ingen våldsam styrketräning utan anpassad motion, promenader och lite uppmjukning för att hålla kroppen i fint trim. Du får gärna hoppa med du också om du känner för det. Gratis givetvis och öppet för alla 65-plussare. Känner faktiskt för detta. Alla får utgå från sin egen förmåga och alla skall kunna vara med..
pappa B

Inga kommentarer: