fredag 14 mars 2014

Torsdagen har dragit förbi utan större plågor..

... snart dax för den eländiga fredagen igen.. Hoppas att den bara virvlar förbi.
I helgen är hela styrkan samlade så det blir väl lite frossande i god man, kanske ett par glas rött, vem vet.
Har börjat plugga spanska, det går segt för jag kan inte riktigt koppla av och sätta mig stilla med lurar runt skallen och boken i hand. Men det kommer nog en vacker dag skall ni se. Håller samtidigt på att läsa två böcker -Mormor hälsar och säger förlåt- av samma författare som skrev -En man som heter Ove-. Den här börjar inte alls lika bra och därför har jag inte kommit igång riktigt. Växlar med en deckare av Pontus Ljunghill som heter -En Osynlig- den verkar riktigt bra faktiskt.

I sjätte ronden small det. Ingo låg på canvasen och Floyd Patterson hade tagit tillbaka världsmästar bältet och den gyllene kronan. Detta hände den 13 mars 1961 ( då hade min goa kvinna inte blivit född )

Om några minuter liggar jag också på canvasen, måste få mig ett par extra timmar, blir inte riktigt ok annars.
Sov så gott alla mina tre läsare och var rädda om er.
pappa B

Inga kommentarer: