fredag 25 april 2014

Karlstackarn började nästan gråta...

Såg ni? Trodde verkligen Patrik Sjögren att han kunde dansa sig till finalen? Det är ju beklämmande att så många fått lämna tävlingen medan han varit kvar. Nu vinner givetvis junior och åldersmannen Steffo blir tvåa och den trombonblåsande Gunhild får ta hand om bronsmedaljen. De två paren får ingen glassko men kan ju föräras med en liten filt-toffla i alla fall för de har dansat bra i stort sett hela programmet...

Nu tänker jag ta det lite stillsamt i skinnsoffan, breda mig en hårdmacka med leverpastej och hackad gurka. Kvinnan är på väg till Jerusalem, dottern är hos sina kompisar och grabben laddar för bortamatch i morgon. Själv skall jag försöka hitta allt det lilla jag skall ha med mig.
Ha det så fint tills vi hörs/syns nästa gång-
pappa B

Inga kommentarer: