lördag 28 juni 2014

HYPOXI? Är det någon av er som hört talats om detta?

Eftersom jag tillhör en av världens mest nyfikna män så spanar jag in det mesta jag kan hitta, även brudar. En liten sådan viskade i mitt öra att jag skulle kolla upp detta med HYPOXI.
Sagt och gjort jag googlade, letade och hittade . Och kan ni tänka er att det finns sådana här inrättningar i Stockholm (givetvis skall alltid de vara först) Jönköping och Göteborg.

Jag anmälde mig till en introduktion, direkt och nu sitter jag och väntar på att de skall höra av sig. Hoppas bara att inte detta sker när jag är uppe i norr och stökar.

Tänk er själva vilken lycka om jag fick lite hjälp på vägen att plocka bort lite av airbagen lite snabbare. I den takt jag nu försöker så lär jag traska på runt världen i dubbla omgångar. Förmodligen har jag inte råd, men jag skall i alla fall få lite inblick i metoden. Kan ju berätta det vidare till er i alla fall så kan alla mina rika,feta vänner testa. Bra va? I går var jag lat, tog en vilodag och gick bara 5,4 kilometer. Idag blir det minst en mil igen + gym. Ha det så bra. PS: Jag undrar vad den magre stackaren på löpbandet har med HYPOXI att skaffa? De är nog en av grundarna tror jag ...Det är ju på mig man skall ta bild vet´ja.
pappa B

Inga kommentarer: