söndag 29 juni 2014

Skärpning fru Bjärsmyr, du har smak som en tant!

GP har utsett vilka lag som har de snyggaste dräkterna och domare var Mathilda Bjärsmyr. Hon plockade ut Frankrike och Italien som de snyggast klädda lirarna. Förvisso är hon gift med en blåvit gubbe (Mattias Bjärsmyr kapten i IFK Göteborg) men så tråkigt insnöad på färger får inte en spelarhustru bli att man korar en av de tråkigaste dräkterna till vinnare. Frankrikes mod. med krage på skjortan tar oss tillbaka i tiden, så den kan jag köpa men sen då? Italiens blåvita är ju till och med sämre än blåvitts matchpyjamas...Skärpning frun!

Kolla in på Kroatiens uppkäftige vit/röd rutiga med vita brallor, den är fin och likaså Columbias gul/vita håller klart högre klass än Italien.
Här ser ni en av de bilder jag sköt för en knapp timme sen. Lilla Noomi frös som en hund i blötan och blir hon förkyld så är det inte mitt fel. Nu skall jag hoppa i skorna och dra ner till Stena terminalen för grabben och jag drar till Danmark t.o.r Återkommer förhoppningsvis efter klockan 00.00 i afton. God fortsättning på dagen.
pappa B

Inga kommentarer: