tisdag 12 augusti 2014

Hörru Carl-Jan, nu får du lugna ner dig lite!

...ja visst vet jag att du får förbannat bra betalt för att smacka och umma över Allerums goda ostar. Dummare än så är jag ju inte. Men du får allt stilla dig lite Carl-Jan. Kolla bilden, en prästost lagrad i 8 månader som finns på ICA (deras egna sortiment) och den kostar betydligt mindre än Allums prästost och är dubbelt så god! Sug på den du Carl-Jan. Det finns en variant som har ännu längre lagringstid, men den smulade sönder så mycket så den passar inte mig, inte mina smaklökar heller. Och kan du tänka dig, detta får jag inte en enda krona för att berätta, inte ens en bit ost. Jag tycker att du kan jämföra och så mailar du till mig vad du tycker så får jag höra. Vi tar det privat utifall du skulle märka att ICAs billiga variant håller högre klass än de du får betalt för. Det stannar oss karlar emellan.
pappa B
berntojohan@gmail.com

Inga kommentarer: