måndag 29 december 2008

Hoppsan redan 84 och det är 2 timmar kvar på dygnet

Rekordet skall slås i morgon är det meningen. Men....jädrar i den jag har redan fått 84 besökare så här långt idag. Vill det sig väl så ryker rekordet redan i kväll.
Nu har kvinnans syster anlänt och skall natta här. Hade tänkt erbjuda henne ett par minuter i badkaret, men hon ser ganska bister ut och har haft ett helvete i plugget så jag tror jag avstår. Tar en kall minut i strilet istället.
Konjagaren är slut för dagen och jag ser att de äkta brillorna från Överskottsbolaget behöver putsas. Tyckte att det var dimmigt i köket men lade skulden på det stekta baconfläsket. Hm....

Baconfläsk och gröna grönsaker har det blivit till middag. Gott och nyttigt. Nu återstår en kopp gott te ifrån lådan jag köpte till kvinnan i julklapp. Låddan köpte jag på Sally Bazar. Återkommer när klockan slår 00.00 eller strax efter.
pappa B

3 kommentarer:

Peace in mind sa...

Klokt att avstå från bad med svägerskan:)

Anonym sa...

här och fyller på hg

Anonym sa...

FAn vad jag gillar er!
Puss mitt på truten bägge två!