måndag 6 april 2009

Hallo från 26 länder!


Kan ni tänka er. Jag har fått hallo från bloggare i 26 olika länder sedan jag kom på den galna idén att försöka nå så långt ut i världen som möjligt. Detta är tack vare er mina bloggvänner och era bloggvänner osv. Helt fantastiskt och jag skall fortsätta fiska lite till för att nå några av de länder som jag inte fångat in ännu. Tunisien, Marocco, Indien och några till Monacco, jag undrar varför inte prinsessan Stephani bloggar med mig, hon gillar ju äldre män? Och Liestenstein där alla svarta pengar finns. Måste undersöka detta. Kanske Wanja Lundby-Wesin och hennes polare har några kontakter där? Forna Jugoslaviens tre tårtbitar lyser också med sin frånvaro. Är det ingen av er som har bekanta där nere.?
Italien, Finland och Turkiet toppar. Därifrån har jag plötsligt fått flera besökare vilket är jätteroligt. När veckan lider mot sitt slut skall jag redovisa alla länder för er. Jag ger inte upp ännu, skall på´t igen.
pappa B

"I taxi far ingen in i himmelriket"
Skicka en kommentar