tisdag 7 april 2009

Köttbullar och potatis till trollen...


...och sallad till pappa B. Så skall det vara. Nya och unga maskiner skall sötas om medan de äldre enbart behöver underhållas. Läste lite i den nya tidningen Vi Skogsägare och försöker sätta mig in lite mera i skogens hemligheter. Tänkte vise er bilder från ett roligt reportage ner i skåne för ett par år sedan. Var nämligen med och fotograferade under en Paintball tävling och det skall ni veta. Det var en match mellan två av Europas bästa lag och det gick hett till. Jag var imun och EJ SKJUTBAR, som det så vackert heter på Paintballspråk.Sabla tur att de inte sköt på mig..
pappa B

"Det är blott ett steg mellan liv och död"

3 kommentarer:

Anonym sa...

tycker det låter som ett skrämmande uppdrag. Tänk om någon skulle skjutit av misstag fast än du var "EJ SKJUTBAR"!!

Maigiz sa...

Det gör ont att få sig ett skjut av ett sån´t där gevär, har jag hört ;)

Pappa B sa...

weird, tur skall en dåre ha för det är bara en dåre som ger sig in bland de här killarna och tjejrna *s*

Maigiz jag skulle nog också föredra andra "skjut" :)