måndag 20 april 2009

Stilig USA-Cab och Elvis bra kombination....

Förvisso var det Cadillac som var Elvis favoriter men jag tror att den här Buicken också blivit accepterad av kungen. I vilket fall som helst så dök den här bilden upp mitt framför ögonen på mig nere i ICA:s garage hemma i Angered. "Skogarnas Konung" och jag parkerade Belmondo för att knata upp och handla lite mat och nere i P-huset stod cabben och glänste i metalliclacken. "Skogarnas Konungs" stora idol Elvis finns på både T-shirt och någa hoodtröjor. Plötsligt står han bara där, min lille Elvis och beundrar amerikanaren. Vilken bild, upp med kameran och pang! Här har jag nog en av årets bästa bilder så här långt. Sänder över en liten fråga till Hd, rätt stark bild eller hur?
Måste försöka vara lite social här hemma en stund men återommer inom kort på denna kanal.
pappa B

"Människan är som sitt umgänge"
Skicka en kommentar