onsdag 22 april 2009

Vårrullar och ett uselt Comhem...

Enkel lunch på minivårrullar, vitlök och lite sweetchili det satt fint. Sen var det dags att koppla ur och sätta på modemet. Det får jag göra stup i ett, flera gånger om dagen. Nu har jag gett Comhem en absolut sista chans och de lovade att sända mig ett nytt modem, vi får välan se vad detta kan åstadkomma. Fortsätter det att krångla så skippar vi hela Comhem paketet, både telefon, TV och bredband. Det är inte roligt att mitt i en artikel eller det värsta av allt, mitt i ett blogginlägg så säger det poff och så dör anslutningen. Kan fakriskt hålla mig för skratt och hade inte burken, TV och telefonerna varit av hög och dyr klass så hade allt inklusive allt som har med Comhem att göra åkt rakt ner i soprummet.
I helgen skall damerna jaga fotbollen. 11 svenskor och 11 brasilianskor spelar landskamp samtidigt som man inviger nya gamla Ullevi som damfotbollens nationalarena. Fint skall det va sa bondgubben när han fick mahognyflis i röven....
Jag kanske går dit, bara för att kolla in brudarna.
pappa B

3 kommentarer:

lurigopalia sa...

Vad sugen jag blev på vårrullar nu. Italienare har väldigt litet utbud i normala affärer av exotisk mat. De vill ha Italienskt. På en del ställen finns invandrarbutiker med lite kina mat och annat. Men inte helt lätt att få tag i. I Sverige har ju faktiskt de flesta butiker ett utbud av asiatiska varor. Det finns en kinaresturang i Venedig jag får väll bege mig dit.

Storarvid sa...

Va gott det där lät...
O internettet, tjaa. Jag har Telia funkar klockrent o har i princitp fungerat helt klanderritt, men är lite dyrare tror jag...
När det slutar fungera här så beror det i princip ALLTID på routern.

EP och en liten PP kanske..? sa...

Godnatt. Drömmer söta drömmar!