fredag 29 maj 2009

Skippar SPA och går på Monster Truck istället!

Så kan det faktiskt bli. Har man lovat sin lille son att gå på Monster Jam och se 4-tonsmonstren krossa husvagnar då skall man hålla detta. Nu råkar det vara så att den 11 juni skulle jag sticka ner till Mecklenburg för att skriva om två fantastiska SPA-hotell. Bli inpackad i lera, få underbar massage och leva livets glada dagar.
Tjosan, det sket sig på mållinjen. Monster Jam brakar loss på Ullevi den 13 juni och jag skulle vara hemma från Tyskland den 14:e.
Beställde två superbiljetter till "Skogarnas Konung" och mig idag och bad snällt att bli avbokad till "mannen det svänger om" Anders Engzell nere på den skånska steppen. Han jobbar i förorten till Köpenhamn, den lilla staden Malmö. Ni vet förorten där de skruvar höghusen för att det skall se märkvärdigt ut? Sen döper man huset till något amerikanskt, -Fint skall det va, sa bondgubben då han fick mahognyflis i röven.
Kom nu inte och gnäll att jag inte bryr mig om "Prinsessan"? Hon har varit på Lek & Buslandet med sina kompisar på pappa B:s bekostnad så de så! Rätt skall vara rätt, eller hur?
pappa B

7 kommentarer:

Järnkvinnan sa...

Men.. jag frågade bara en gång, jag gnällde inte utan frågade.. :/

pappa B sa...

puss på nästippen järnkvinnan...

Agneta sa...

Jag kan åka ner och skriva om SPA!!! *erbjuder mig*
=)

Ja, jag är lite ur gängorna just nu... Men jag kommer igen.
Nej, jag ska inte till Hammarkullen, får läsa om det i din blogg! Och titta på många bilder antar jag!

Ha en trevlig helg!

pappa B sa...

Skulle du åka ner på två lyx-SPA utan pappa B? Aldrig i livet, det vore ju ett helgerån av största slag *s*
Jodå du skall få se massor av bilder och vem vet jag kanske kan krånga in lite livesnuttar lite här och där också, vi får välan se hur det slutar.
Krya på dig nu, kvinnorna behövs i världen
kram och mys dubbelt i helgen.

Järnflickan sa...

Här är då ingen puss någonstans, för jag är då sur på dig..

Pappa B sa...

Järnflickan är jättesöt när hon surar! *s*

Le Loup sa...

Åh, Monster Jam!!! Den rapporten ser jag fram emot, där har du något som jag skulle vilja se, absolut!!! :)