torsdag 14 oktober 2010

...det ser tunnt ut!

..med kommentarer från de Porjusbor som eventuellt tittar in här på min blogg. Men de kanske har sovmorgon där uppe i norr? Hur som helst så skall jag hit ner och fotografera idag. Fick just nu ett telefonsamtal från en vacker liten dam som undrade om vi kunde träffas och skjuta lite nya bilder till hennes portfolio. Detta skall bli, kanske inte idag, men vi träffas och lägger upp lite planer nere på Kviberg, det gamla regementet mitt i stan.

Det finns många sätt att bli glad på!


vad glad jag blev att jag inte satte foten på den här snusbussen och släpade med mig den hem i hallen! Vad glad snusaren blev som fick stoppa in en ny prilla och gissa om tobakshandlaren jublade då snusaren kom in och köpte en ny stock snus! Tänk så det kan bli. Vad lätt det är att bli glad egentligen...
pappa B

Ett stycke guld som tappas, kan återfinnas
men förlorad tid kan aldrig återvinnas....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Man mår bra av att vara glad, tänk om alla surpuppor i politiken skulle tänka i dom banorna. Järnberg

pappa B sa...

Herreje, då skulle världen skratta ihjäl sig..