tisdag 7 december 2010

Gillar ni god mat? Titta in hos Linda!

Här har vi en riktig snapsare, en tysk bordsgranne som blixtrade, snapsade och tyckte att livet var finemang. Jag fick snabbt en ny bloggvän, norrländska dessutom (100 extra bonuspoäng) lilla Linda. En glad och vacker liten varelse som skriver mat så det osar om det. Gå nu in och kolla den här bloggen. Speciellt riktar jag detta till lilla August som trots sina 1.50 över havsytan är en rackare på att stoppa i sig god mat. Duktig i köket är den berguven också. Spara den här länken -Yum Yum- Henne kan ni besöka ett par gånger om dan! Gå nu och lägg er så ni hinner sova en stund innan ni skall upp, ni arbetsnarkomaner. Jag ugglar ett par timmar till jag. Funderar på om jag skall skälla på den svarta "påskkärringen" utan ansikte som skrämde två små pojkar på 9:ans spårvagn eller om jag skall skita i det?
Jag tror jag slår upp en liten bränd wirre, en liten rökig JURA. Just det, den kände ni inte till förstår jag. Ni B-gubbar som bara slaskar i er utspädd "Berömd Gås". Näää...det här är wirre för killar med vatten i knäna, vågor i håret och gung i pungen. Riktiga sjömän.
pappa B

2 kommentarer:

Linda sa...

Åh! Vad gullig du är! Tack för att du tipsade om min blogg. :D

Mvh Linda
http://yumyummumsfilibabba.blogspot.com/

pappa B sa...

Gullig! Det är bara förnamnet :o)
Kram