söndag 27 mars 2011

DAgs att krypa under täcket...

Ja så här såg det ut. Gott så in i bänken, men det påminner lite om utschasade maratonlöpare som just kommit i mål? Jag har haft krångel med bränningen av en DVD till min gode vän i Malmö, men jag kommer nog på lösningen under morgondagen. Mina program vill inte samarbeta vilket ställer till rejält med trassel. Jag fick i alla fall tre ben medan "Skogarnas Konung" mumsade i sig två. Gjorde min favoritstuvning på morötter som jag skurit i väldigt små tärningar. Supergott. I den här stuvningen använder man sig enbart av lite majsena och så vattnet man kokar morötterna i, ingen mjölk eller grädde här inte.
Sov så gott så syns vi till och från i morgon.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut som du har tillagat tre st grodor det ser verkligen gott ut
sov gott.
Sigge.

pappa B sa...

Ja det är faktiskt japanska gräsgrodor, marinerade och stekta i smör och vitlök. Gott som tusan