fredag 1 april 2011

Nu blir jag riktigt förbannad!

... ja inte över lunchen min idag. Mitt älskade bacon slår ut det mesta och jag mår perfekt i massagefåtöljen framför TV:n med ett glas 12-årig Jamesson (kaffewirre egentligen , men 12-åringen är god att dricka bar) Nä, jag ser på Talang och jag har alltid tyckt att Bert haft stake och vågar säga vad han tycker. Idag spårade det ur då man skickade vidare CP-gänget till fortsatt tävlande. Detta är rent skit och kanske stoppar det någon som verkligen har talang på riktigt. Varför skall vi plötsligt tycka att allt som de här killarna gör är så förbannat bra. För 5 år sedan så pratade inte en enda djävel med personer som hade någon form av handikap. Visst, det är bra att detta har försvunnit, lika skall det vara för alla, men då skall de som verkligen är bra också vara bra, inte bara ha ett handikap. Skit ner er, nu är ni för fega och BolliBompa-Nissen som efterträtt USA-charmören kan vi skicka tillbaka till lingonskogen. Pirelli just nu är du den enda med + poäng! Du tappar poäng hos "korvgubben" Bert!
pappa B

Inga kommentarer: