måndag 29 augusti 2011

Inte ett ljud från grabbarna i norr?

JAg hade väntat mig att både grevar och baroner från övre Norrlands inland och fjälltrakter skulle komma farande med en massa värsting kommentarer över mitt besök på Sportlife idag. Men tag mig tusan, det har varit dödstyst. Antingen har de inte läst inlägget eller så håller de på att sala ihop sig till ett våldsamt utbrott mot lilla mig.
Jag känner mig fortfarade pigg och alert så jag promenerar ner till gymmet även i morgon. På onsdag skall jag vara med i gruppträning, det undrar jag mycket över. Men samtidigt är jag väldigt nyfiken på hur detta skall både börja och sluta- Träffade Angereds personliga tränare idag, Sophie Kleinas, hon startade upp mig på löpbandet, tackför det. Stoppa kunde jag själv.

Nu är det snart en ny dag och gubben måste nog släppa tangenterna och krypa under täcket. Förhoppningsvis syns vi i morgon igen, Ha det så bra och sov sött hela världen...
pappa B

"Kallt huvud och varma fötter ger långt liv"

Inga kommentarer: