fredag 16 september 2011

Förbannade Håkan Hellström!

Tror ni inte att den där flanellcharmören i sin fula hatt, Håkan Hellström brädade mig i eftermiddag. "Prinsessan" och jag skulle ju ta vår "köttbulle-promenad" över Angeredsbron och ner till IKEA. -Nej pappa, idag skall jag och mammam åka ner till Liseberg pch lyssna och se på Håkan Hellström, sa hon och plirade med ögonen. Bläää, Håkan Hellström är väl ingenting mot köttbullarna på IKEA, vilket larv. Trängas på Liseberg och vifta med en wellpappskiva där man skrivit med spritpenna
-I love you Håkan- Vilket larv, detta skiter snabbpratande Hellström fullständigt i. Nåväl, vad gör mandeöppad och svartsjuk?
Jo man fyller vattenflaskan och så går man själv!
Här är jag på väg in i tunneln före bron.













Här nästan mitt på bron, fortfarade ganska pigg!







Framme vid IKEA, ser ni glädjen i mina ögon. Fötterna värker!

Här ser ni kvittot på köttbullarna. Hela 19 riksdaler, vattenflaskan fyllde jag på i restaurangen.

Bad en av gästerna ta en bild med min iPhone när jag sitter och äter. Så här er det ut och nu bär det iväg hemåt igen. Tufft med skönt nu när jag sitter hemma igen 1.523 kcal brände jag på cupen. Mer än hälftn av vad mitt dagsbehov är för tillfället. Det här blir fina siffror i Matdagboken lita på det. Du käkar jag lite kyckling och tar mig en liten rackabajsare senare i kväll som mellanmål. Ha det så kul. Vågen darrar av förskräckelse inför måndagens vägning!
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

härligt härligt... och duktiga du ;)

smultris sa...

hoppsan, det var jag som sa det ;)