torsdag 20 oktober 2011

Kolla! Nu har en av mina små handbollsfavoriter poppat upp på Sportlife. Grattis Sportlife som har fått denna lilla ärta bland personalen. Hon och en annan liten madame, Kim var mina absoluta favvorbrudar när de lirade handboll som bäst. Två goa ungar med glimten i ögat och jäkligt duktiga idrottstjejer.
Här nöp jag till Lina och Charlotte bakom disken i morse. Nu är den tuffe liraren gift med en hårding, handbollsproffs i Polen, så det är bäst att jag inte flörtar för mycket med Lina för då kanske man kommer hem med blåöga rätt som det är. Äkta mannen lär ha en bra vänsterbössa och är nog inte helt bortkommen med högern heller :o.
Passet gick bra och nu höjer jag ribban en aning + lägger till fem nya maskiner. Här skall kämpas för att fixa 85 kilo till jul. Tar en långpromenad om en timme och snart är det dags för gubben att börja jogga igen, känner att kroppen svarar ganska bra så 2 kilo till och det skall bli fart på skånkera med.
pappa B

1 kommentar:

Christina sa...

Du är flitigt på gymmet! Bra jobbat. Jag o gubben skall gymma i morgon förmidda. Hur går det med vikten? Här går det neråt.