fredag 4 november 2011

Halva dagen avklarad!

Tänk, när jag kom hem från träningen så hade min lilla jänta fixat lunch till pappa: Jättegulligt, inte sant? Hon hade brassat falukorv i micron, gjort en äggröra, stark och god och hackat lite grönt från salladslöken och dessutom lagt upp en banan som lite dessert. Visst var väl detta gulligt så säg Här kommer bilden.
Så nu är apan fulltrimmad och kan ge sig ut på en lång uppfriskande promenad. Har hunnit med att tjôta lite på min nystartade radiokanal (det låter större än vad det är) Jag sitter inne i min skrubb och leker radiopratare och försöker hitta musik som man vågar spela utan att bli stämd av skivbolagen. Men ja tycker att det är roligt och de som tycker att det är larvigt behöver ju inte lyssna, så enkelt är det. Naturligtvis svider det i en del ögon och öron men det struntar jag i. Har lagt upp den här på sidan så ni som är här på min blogg kan ju lyssna direkt genom att klicka på pilen...

Hela torget i Angered lyser av färgade frukter, vackert och man blir supersugen på att handla en påse av allt som frukt- och grönsakshandlaren lagt fram. Trevliga grabbar som säljer frukt här på torget och folket här kan känna sig lyckligt lottade som har så mycket att välja på. I morgon blir det boxning och snowboard för den här gubben + träning i 75 minuter. Här skall det inte ligga och fisas, nej minsann upp och hoppa bara, sova kan vi göra när vi ligger i låddan.
Vi hörs säkert längre fram i afton, ha det så bra så länge.
pappa B

PS: Sätt på dig hörlurarna och klicka in på min webradio, som finns här till höger! Du får väldigt gärna kommentera mitt svammlande här på bloggen.

Inga kommentarer: