lördag 7 april 2012

Dunderpillret som skall sopa bort de sista sex kilona...

Omlagda matvanor, stenhård träning och olika förbränningsövningar samt stark självdiciplin har gjort att 10 kilo har lämnat den här skrynkliga kroppen. Nu skall det bort drygt hälften till och då tänker jag ta extra hjälp av CLA från Biosoft.
Om det fungerar det återstår att se men jag följer företagets rekommendationer av intag, fortsätter att äta sunt och motionerar och styrketränar som aldrig förr.

När sommaren går mot sitt slut så hoppas jag att den här gubben är tunnare än idag och att humöret fortfarande är på topp.
pappa B 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Kära Kusin...
Har du åkt dit på reklamen!
Behövs inga piller för att gå ner i
vikt! Ta en matsked matolja morgon och kväll vilken som helst jag kör med ICAs Olivolja.
Då ska du se att skiten rinner ur dig och likaså kilona rasar. Dessa Kapslarna du ska ta innehåller bara billig olivolja.
Sen kan du köpa pumpakärnor dom löser ditt onödiga fett.Sen blir du lätt som mig...17 kg nu de Du!
Kusin B.

pappa B sa...

Om man nu skulle irra bort sig och hamna i Markaryd, finns det då någon chans att man kan se dig. De har ju fortfarande kraftiga telefonstolpar på den småländska landsbyggden?