fredag 6 april 2012

Hårdkörningen startar här hemma i morgon....

Så fort ägg ätandet är över så skall stöten mot de sista 6 kilona sättas in. Nu jäklar skall den resterande wirrekaggen tömmas. Jag vet att det kommer att bli jobbigt men jag skall banne mig klara av det. Mer förbränningsträning, dubbelt så långa pass i roddmaskinen, tyngre vikter på hantlarna hemma och längre och fler promenader i Guds fria natur.

Vågen visar nu på 89,5 och mitt mål var 85 så det är ju inte 6 kilo som skall väck egentligen men nu har jag gnetat så jäkla länge innan jag kom hit så jag säger 6 kilo bara för att djävlas lite med mig själv och mitt första mål. Håll nu tummarna och det är inte förbjudet att komma med lite pepp då och då...
pappa B

2 kommentarer:

Fatima sunshine sa...

Lycka till det här kommer du fixa galant ska du se bernt har man viljan och motivationen så klarar man det mesta här i livet så kör järnet nu jihhaaaaaaaa :)

Anonym sa...

Ja ge inte upp min Glada Kusin...
Säger som Prästen sa i Kyrkan...
DU är på Rätt väg.
Sista biten är tyngst...
men kommer Du bara uppför backen...
ja då har Du nerför sen............
Ha..Ha..
Ha en Bra dag... ock krama frugan från mig.
Kusin B.