måndag 20 augusti 2012

Idag blir det den stora kraftdagen...

Hade tänkt köra ett riktigt intensivt och skapligt tungt pass idag. Hela kroppen skall få sig en rejäl omgång. Från knoppen ner till fötterna + 2.000 meter roddmaskin och 30 minuter intervall på crosstrainern. Sedan får vi se om jag orkar masa mig hem från gymmet. Vikten sjunker så sakteliga och jag är ganska tillfreds med kroppens sätt att tillgodogöra sig allt skräp jag häver in genom brödintaget Träning = förbränning och intag ligger lite för nära varandra idag men detta skall jag nu ändra på.
Om det blir en lång promenad i kväll, som det blev igår, det återstår att se.
Hur som haver så skall jag köra igenom hela den här stelnade kroppen rejält nere på Sportlife idag. Skall även köra lilla Linéas sittade rodd med en 7 kg hantel. Sedan får jag väl ta en kopp kaffe med lickorna i receptionen innan jag linkar vidare på min färd i livet.
pappa B

PS: Tag dig en paprika så piggnar du till och fyller på förrådet av järn!

Inga kommentarer: