lördag 8 september 2012

Om en vecka smäller det, då skall jag upp för "Väggen"

Dagen för start kommer allt närmare. 17,7 km i tuff terräng skall det knäcka den här gubben? Nja, jag tror nog att jag skall greja det, men om man kommer fram medan ljuset skiner det låter vi vara osagt :). Har hängt med på Sjövik SK:s hemsida och fått mycket bra information. Du som plötsligt börjar fundera på att haka på, det är inte för sent ännu. Gå bara in på klubbens hemsida, klicka här, så skall du se att det ordnar sig Vill du springa eller promenera, det bestämmer du dig på hemsidan.

Håller på att fundera hur jag skall lägga upp den kommande veckan på bästa sätt för att bevara lite styrka och kondition för den kommande bravaden i Risvedenskogen. Kanske skall jag ligga lite lågt, bara köra några korta pass med promenad och gång eller skall jag lägga mig på latsidan och samla kraft. Det sistnämnda tror jag blir mycket svårt så det får nog bli lite korta lätta pass. Sedan skall jag tvinga mig själv i säng betydligt tidigare än vanligt. Hur som helst så skall det bli riktigt spännande, den saken är klar. Jag hoppas att ni håller tummar och tår för att jag skall klara av promenixen.
pappa B

Inga kommentarer: