söndag 16 september 2012

Pigg och i ganska fin form...gubbagympa i morgon, inga problem

Nummerlappen är kastad, lite ont i höger knä, yttersidan efter balanserandet med krampande tår. Fötterna helt ok och nu är det bara att ge järnet igen (efternamnet förpliktar) Mår med andra ord rätt så bra. Frukosten intagen kvinnan redan på språng och ungarna med. Jag skall bara serva med en kopp kaffe när de kommer hem, sedan går jag ner på gymmet och lyfter lite skrot i en timme. Mest troligt under protester här hemifrån.

I morgon är det återigen dags för hopp och lek med lilla Nathalie nere på Stigs Center. Det skall bli kul om det inte kommer eftervärkar efter gårdagens strapatser. Ja, det blir roligt ändå. Vackert väder i morgon och lille Stefan spelar golf, usel väderlek och han gympar med oss. Hoppas det spöregnar. Lilla Pia är på Gotland. Tack alla glada för de muntrationer jag fått. Det värmer det här slitna gubbahjärtat skall ni veta.
Ebba har målat om på sin toa och nu skall jag skruva upp nya hållare lite här och där. Fick lite paus då jag måste ladda upp borrmaskinen så jag kunde hoppa in här en stund. Ni får ha en riktigt fin söndag, vilodagen och gör ingenting som inte jag skulle ha gjort. Vi kommer säkert att ses igen. Hoppas jag!
pappa B

"I en enig familj, kommer lyckan av sig själv"

Inga kommentarer: