måndag 26 november 2012

Två pass nu blir det lite vila

Jag måste medge att motivationen för att träna idag var så låg att jag var tvungen att lägga mig platt på mage för att samla ihop den och få det hela att fungera. Med mycket möda men inte så stort besvär plockade jag upp Stefan och Ivan och vi drog över bron ner till Stig´s Center. När passet med lilla Natalie var slut så var jag slut. Lämande av Stefan i Angered och så åkte vi över till Hisingen, Stefan och jag och åt en Amerikansk sallad på Pizzeria Herkulses. Hur smaskig som helst.
Stannade till på Sportlife Backaplan och kollade hur det var med deras jubileumsfest och givetvis var det största trycktet redan över. Jag lyckades hitta några linnen som jag inhandlade för en billig penning. Vi passade även på att köra ett minipass när vi ändå var där och så fick vi göra en kroppsmätning. Resultatet av den tar vi en annan gång...hm!
Sportlife Backaplan är ett fint gym, gott om plats, bra maskiner och trevlig personal. Här tar man sig en.liten paus efter allt stoj under jubileumet!
pappa B

Inga kommentarer: