torsdag 19 februari 2009

Silver i skidskyttestafetten - Heja Sverige!


HAr startat dagen bra så här långt. Havregrynsgröt med svärmors sylt som frukost. Ett glas C-vitamin och nu gjorde jag varsin smothi på lättmjölk, vaniljglass, en halv melon och en halv banan. "Prinsessan" är krasslig så hon är hemma idag. Hon fick också en smothie med pappa.
På bilden som jag tagit kl.0.700 en morgon i Kyoto, Japans gamla huvudstad säljer man nyttig mat. Här inne i en av de många bazargatorna bjuds man på idel ädel överaskningar. Åk dit, det är rent och snyggt, otroligt trevliga människor och mycket att titta på.
Nu skall jag däremot synda lite. Skall ner på restaurang Pannrummet och skriva om deras öl. Blir skapligt tror jag.
pappa B

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte tummen som skall få plats utan underamen och det skall mätas vertikalt och du skall för "#¤&#¤ inte vara i byxorna, dom skall vara tomma.
Ta en smörgås med majonnäääs och en öl vet ja på pannrummet.
Ps. ta en öl för mig också som i gamla goda tider.
"Gissa vem"

Pappa B sa...

Å f-n. Tomma, här har jag nu suttit fast sedan fem i ett med ena armen dastkilad i byxlinningen. Skit samma nu har jag i alla fall gått ner ett par gram då jag varken fått semla, pizza, öl eller majonäsmacka idag. Du får vänta på ölen.